|
Post by borsha815 on Nov 12, 2024 3:56:44 GMT
Vir 'n jaar het ek herhaaldelik die suiweringsprotokol gevolg en ander metodes probeer wat deur verskeie professore voorgestel is, maar die gewenste molekule is nie in 'n suiwer vorm geïsoleer nie. Uiteindelik het ek eendag by 'n konstruksieterrein Telegram data verbygegaan en die stukke draad op die grond het my aandag getrek, en met die hulp van slegs een stuk draad het ek iets gedoen wat nie moontlik was met baie gevorderde en duur laboratoriumtoerusting nie, en die gewenste molekule Ek het dit 100% suiwer geïsoleer. CV maker wees ambisieus Om ambisieus te wees is een van die beste werksvaardighede. Om ambisie te hê beteken dat jy hierdie doelwit in jou lewe het om altyd beter en sterker te word. Om ambisieus te wees beteken dat jy professioneel wil vorder en eendag 'n entrepreneur wil word en jou eie organisasie wil begin of onder die topmense in 'n hoogsbetaalde werk wil wees. Goeie werkgewers poog om ambisieuse mense te lok, want soos hierdie mense verbeter, so verbeter die organisasie. aktief wees aktief te wees Om te doen nie. Hierdie mense, wanneer hulle weet dat hulle nuttig kan wees deur iets te doen, doen hulle dit sonder dat die werkgewer hulle vra. Sekerlik, alle bestuurders hou daarvan om aktiewe mense te kies. Een manier om hierdie kenmerk aan die werkgewer in die onderhoudsessie te wys, is om vrae te vra wat verband hou met die posposisie, maar ongelukkig vra baie werksoekers geen vrae aan die onderhoudvoerder nie.
|
|